wtorek, 23 października 2012

Rozdanie - czas spróbować.

Szczerze nie wierzę, że mogłoby mi się udać, ale 'kto nie ryzykuje ten nie je'.

Do czwartku można jeszcze wziąć udział w rozdaniu: http://minthairr.blogspot.com/2012/09/urodzinowe-rozdanie.html. Nagrody wydają się szczególnie atrakcyjnie, chętnie wypróbowałabym Glorię, do której nie mam żadnego dostępu niestety..

Życzę sobie powodzenia. : )


Dołączam również do zbiorowego zapuszczania włosów z frombodytohair. Do końca miesiąca zamierzam podciąć końcówki [uwaga, to będzie wielki debiut mój i TŻta, bo do tej pory korzystałam z usług fryzjera], przygotować plan na każdy poszczególny miesiąc i zrobić zdjęcie.



Przepraszam, że nie piszę. Jednak klasa maturalna, to klasa maturalna i nie każdy wieczór jest na tyle wolny, by poświęcić godzinkę na napisanie posta. Mam jednak kilka pomysłów [m.in. jak pokonałam wypadanie włosów, rozstępy], czy recenzji kosmetyków. Mam nadzieję, że do piątku mi się uda wszystko zrobić.

Pozdrawiam, 
Aria.

7 komentarzy:

  1. no to powodzenia :D
    a Glorii może na Allegro poszukaj? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. : )
      Mam jakąś awersję do zakupów na allegro. To dziwne, nie mam pojęcia dlaczego.

      Usuń
  2. powodzenia w zapuszczaniu, ja tez chce sie przylaczyc

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma Twojego mejla
    spórbuj jeszcze raz i koniecznie wpisz swój login!

    OdpowiedzUsuń